Adrex Group

Jesteśmy firmą specjalizującą się w obsłudze korespondencji wychodzącej. Naszą ofertę kierujemy do przedsiębiorstw i instytucji, które cyklicznie lub sezonowo wysyłają duże ilości listów. Naszym klientom pomagamy ograniczyć koszty związane z drukiem i wysyłką dokumentów, usprawniamy proces przygotowywania korespondencji oraz podnosimy jej jakość i skuteczność. Odbywa się to poprzezi przejęcie całego procesu obsługi korespondencji lub jego wybranych etapów. Umożliwiamy również wykorzystanie nowoczesnych kanałów dystrybucji dokumentów w formie elektronicznej.

Zakres świadczonych przez nas usług rozciąga się od dostaw kopert i papieru firmowego, poprzez druk i kopertowanie dokumentów, aż po ekspedycję listów na pocztę i raport z wysyłki. Wraz z rozwojem technologii informatycznych i powszechnym dostępem Internetu wprowadziliśmy takie usługi jak sortowanie i grupowanie dokumentów przed procesem wydruku, generowanie i dystrybucja dokumentów w formie elektronicznej - wysyłki e-mail lub umieszczanie korespondencji w elektronicznym archiwum z dostępem przez przegladarkę internetową.

Dostarczając naszym klientom materiały do korespondencji (koperty i papier firmowy) zwracamy szczególną uwagę na jakość wykonania i poprawność nadruków, pilnując jednocześnie możliwie krótkich terminów dostaw. Podczas świadczenia usług outsourcingowych (druk, kopertowanie, wysyłka) zapewniamy pełne bezpieczeństwo i poufność powierzonych nam danych oraz gwarantujemy solidność i terminowość realizacji zleceń. Efektem utrzymywania wysokich standardów naszych usług jest bogate portfolio klientów, do których należą największe polskie przedsiębiorstwa oraz koncerny o zasięgu globalnym.